Мазмұны
Кіріспе...............................................................................
1. Ағылшын тілі сабағында оқушылардың мамандыққа бағыттылығын қалыптастырудың теориялық негіздері..................................................................
1.1. «Мамандыққа бағдар беру» мәселесінің зерттелуі...................................
1.2. Филолог мамандығына бағдар бере отырып Ағылшын тілі сабағын ұйымдастырудың әдістері...............................................................................
1.3. Оқушылардың мамандыққа бағыттылығын қалыптастырудың шарттары...............................................................................
2. Шет тілі сабағында оқушылардың мамандыққа бағыттылығын қалыптастыруға негізделген педагогикалық жұмыс...........................................
2.1. Филолог мамандығына бағдар бере отырып Ағылшын тілі сабағын ұйымдастырудың әдістемесі...............................................................................
2.2.Педагогикалық тәжірибенің нәтижелері....................................................
Қорытынды...............................................................................
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі................................................................
жылы: 2019 ж.
Көлемі: 61 бет (интервал 1), бағасы: 20 000 т