Физиология пәнін жаңа ақпараттық технологиялар арқылы өту

Мазмұны

КІРІСПЕ

1 БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУ

1.1 Физиология пәнінде қолданылатын ақпараттық-коммуникативтік технологияның мақсаты мен міндеттері

1.2 Физиология пәнінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдаланып, оқушылардың білім деңгейін, қабілеттерін қалыптастырудың дидактикалық мүмкіндіктері

2 БІЛІМ БЕРУДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАР

2.1 Оқытудың жаңа ақпараттық  технологиялары

2.2 Белсенді және интерактивті оқыту

2.3 Оқытудың белсендірілуі педагогикалық проблема ретінде

2.4 Интерактивті оқытудың мақсаты мен міндеттері

2.5 Интерактивті тақтаның құрылымы

2.6 Интерактивті оқытудың принциптері, формалары және әдістері

2.7 Интерактивті оқытудың педагогикалық эффективтілігі

3 ӘДІСТЕМЕЛІК БӨЛІМ.

3.1 Сабақта электрондық презентацияны пайдалану жайлы

3.2  Интерактивті тақта негізінде өткізілген сабақтарға шолу

3.3.Қарапайым тақтада өткізілген сабақ

3.4 Интерактивті тақта негізінде «Асқазанда астың қорытылуы»   тақырыбында сабақтың өткізу әдістемесі

3.5 Нәтижелерді  қорытындылау

ҚОРЫТЫНДЫ

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

ҚОСЫМШАЛАР

 

Көлемі: 60 бет (интервал 1)

Бағасы: 5000 т

 

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс