МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ.............................................................................................................3
1 Банктік маркетингті ұйымдастырудың теориялық негіздері
1.1 Банктік маркетингтің ерекшелігі мен мәні..............................................
1.2 Банктік қызмет нарығын зерттеу негіздері............................................
2 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ның қазіргі кезеңдегі іс-әрекет жағдайы мен банктік қызмет маркетингі
2.1 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ы іс-әрекеті мен оның қызмет көрсету нарығының сипаттамасы........
2.2 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ң банкілік қызмет маркетингінің өзгешеліктері...........................
3 Қазіргі заман жағдайында банкілік қызмет маркетингін жетілдіру жолдары
3.1 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ы банктік қызметінің маркетингтік стратегиясын құру...................................
3.2 «Тұран Әлем Банкі» банктік қызмет маркетингін басқаруды жетілдіру бойынша ұсыныстар.....
ҚОРЫТЫНДЫ................................................................................................
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ....................................................
Көлемі: 60 бет, интервал: 1.
Бағасы: 1 900 т.