Банктік қызмет маркетингін жетілдіру

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ.............................................................................................................3

1 Банктік маркетингті ұйымдастырудың теориялық негіздері

1.1 Банктік маркетингтің ерекшелігі мен мәні..............................................

1.2 Банктік қызмет нарығын зерттеу негіздері............................................

2 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ның қазіргі кезеңдегі іс-әрекет жағдайы мен банктік қызмет маркетингі

2.1 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ы іс-әрекеті мен оның қызмет көрсету нарығының сипаттамасы........

2.2 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ң банкілік қызмет маркетингінің өзгешеліктері...........................

3 Қазіргі заман жағдайында банкілік қызмет маркетингін жетілдіру жолдары

3.1 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ы банктік қызметінің маркетингтік стратегиясын құру...................................

3.2  «Тұран Әлем Банкі» банктік қызмет маркетингін басқаруды жетілдіру бойынша ұсыныстар.....

ҚОРЫТЫНДЫ................................................................................................

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ....................................................

 

Көлемі: 60 бет, интервал: 1.

Бағасы: 1 900 т.

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс