НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМНІҢ САПАСЫН КӨТЕРУ

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ ……………………………………………………………………..........

 1 НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМНІҢ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ...................................

1.1 Нарық жағдайында өнім сапасы ұғымы, экономикалық мәні...................

1.2 Өнімнің сапасын бағалау көрсеткіштері және оны талдау әдістері.........

1.3 Өнімнің сапасына әсер ететін факторлар...................................................

 2 «БАЯН-СҰЛУ» АҚ-ҒЫ ӨНІМ САПАСЫН БАСҚАРУДЫ ТАЛДАУ.

  2.1  «Баян-сұлу» АҚ-ның экономикалық жағдайын талдау...........................

  2.2 «Баян-Сұлу» АҚ–ның бәсекелік қабілеттілігін және өнімнің сапалық қасиеттерін  бағалау.......................

 3 ӨНІМ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ............................

 3.1  Халықаралық ИСО стандарттарын енгізу................................................

 Қорытынды....................................................................................................

Пайдаланылған әдебиеттер көздері..............................................

 

Көлемі: 26 бет, интервал: 1.

Бағасы: 900 т.

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс