МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ ……………………………………………………………………..........
1 НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМНІҢ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ...................................
1.1 Нарық жағдайында өнім сапасы ұғымы, экономикалық мәні...................
1.2 Өнімнің сапасын бағалау көрсеткіштері және оны талдау әдістері.........
1.3 Өнімнің сапасына әсер ететін факторлар...................................................
2 «БАЯН-СҰЛУ» АҚ-ҒЫ ӨНІМ САПАСЫН БАСҚАРУДЫ ТАЛДАУ.
2.1 «Баян-сұлу» АҚ-ның экономикалық жағдайын талдау...........................
2.2 «Баян-Сұлу» АҚ–ның бәсекелік қабілеттілігін және өнімнің сапалық қасиеттерін бағалау.......................
3 ӨНІМ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ............................
3.1 Халықаралық ИСО стандарттарын енгізу................................................
Қорытынды....................................................................................................
Пайдаланылған әдебиеттер көздері..............................................
Көлемі: 26 бет, интервал: 1.
Бағасы: 900 т.