Баға белгілеу

Мазмұны

Кіріспе                                                                                                                      3

І Тарау Теория негізінде баға және баға белгілеу                                           

1.1 Баға белгілеу мәселесін қою                                                                             5

1.2 Баға белгілеудің мақсаттары, стратегиялары, әдістері                                 

1.3 Бағаның нарық жағдайына бейімделуі                                                         

ІІ Тарау «Аdrаmіt Акrоs» кәсіпорнының сауда-саттық, қаржылық іс-әрекетін және баға саясатын талдау

2.1 Мекеменің жалпы сипаты және ұйымдық құрылымы                                

2.2 Мекеменің тауар ассортиментін және қаржы жағдайын талдау                

2.3 Мекеменің маркетингтік іс-әрекетін талдау және баға беру.                 

Мекеменің баға саясатымен маркетингтік іс-әрекетін дамыту жөнінде ұсыныстар мен нұсқаулар                                                                      

Қорытынды            

Пайдаланған әдебиеттер

 

Көлемі: 49 бет, интервал: 1.

Бағасы: 1 900 т.

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс