Мазмұны
Кіріспе 3
І Тарау Теория негізінде баға және баға белгілеу
1.1 Баға белгілеу мәселесін қою 5
1.2 Баға белгілеудің мақсаттары, стратегиялары, әдістері
1.3 Бағаның нарық жағдайына бейімделуі
ІІ Тарау «Аdrаmіt Акrоs» кәсіпорнының сауда-саттық, қаржылық іс-әрекетін және баға саясатын талдау
2.1 Мекеменің жалпы сипаты және ұйымдық құрылымы
2.2 Мекеменің тауар ассортиментін және қаржы жағдайын талдау
2.3 Мекеменің маркетингтік іс-әрекетін талдау және баға беру.
Мекеменің баға саясатымен маркетингтік іс-әрекетін дамыту жөнінде ұсыныстар мен нұсқаулар
Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер
Көлемі: 49 бет, интервал: 1.
Бағасы: 1 900 т.