Кәсіпорынның маркетингтік қызметін басқару

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ

1 КӘСІПОРЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ

1.1 Маркетинг түсінігі, оның қызметі және принциптері

1.2  Кәсіпорынның маркетинг қызметін басқару әдістемесі

2 АҚ “ҚҰЛСАРЫМҰНАЙГАЗ” МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ

2.1 Мұнай саласындағы маркетинг қызметінің дамуы мен қалыптасуы

2.2 АҚ “ҚұлсарыМұнайГаз”-дың экономикалық әлеуетін талдау

2.3ҚұлсарыМұнайГаз” басқармасының маркетинг қызметін ұйымдастыру

3 НАРЫҚ ЭКОНОМИКАСЫ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНДІРІСТІК КӘСІПОРЫНДАРДЫҢ МАРКЕТИНГ ҚЫЗМЕТІН БАСҚАРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ

3.1 Мұнай саласында маркетингті басқарудың шетелдік тәжірибесін қолдану

3.2 АҚ “ҚұлсарыМұнайГаз” басқармасының маркетингтік стратегиясын жетілдіру

ҚОРЫТЫНДЫ

ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТ КӨЗДЕРІ

ҚОСЫМШАЛАР

 

Көлемі: 58 бет, интервал: 1.

Бағасы: 1 900 т.

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс