Мазмұны
Кіріспе
Теориялық бөлім.
1 С++ графикалық мүмкіндіктері
1.1 Компьютер экрандағы нүктелердің координаталары
1.2 Бейнемен жұмыс
1.3 Экрандық обьект
2 Анимация құру
2.1 Функция графигін тұрғызу
2.2 Экрандағы қозғалысты бейнелеу
3 Динамикалық айнымалының көмегімен фигуралардың бейнелерін қалыптастыру және орын ауыстыру
3.1 Мәтіннің орнын ауыстыру
3.2 Экрандық обьектілердің орнын ауыстыру
3.3 Координат құрылымының алмасуы
3.4 Бейнебетпен жұмыс
Қорытынды
Әдебиеттер тізімі
Көлемі: 30 бет, интервал: 1, қорғалған жылы: 2012 ж
Бағасы: 2000 т