С# тілінде бағдарламалау

Мазмұны

Кіріспе

Теориялық бөлім.

1  С++ графикалық мүмкіндіктері

1.1   Компьютер экрандағы нүктелердің координаталары

1.2   Бейнемен жұмыс

1.3   Экрандық обьект

2  Анимация құру

2.1   Функция графигін тұрғызу

2.2   Экрандағы қозғалысты бейнелеу

3  Динамикалық айнымалының көмегімен фигуралардың бейнелерін қалыптастыру және орын ауыстыру

3.1 Мәтіннің орнын ауыстыру

3.2 Экрандық обьектілердің орнын ауыстыру

3.3 Координат құрылымының алмасуы

3.4 Бейнебетпен жұмыс

Қорытынды

Әдебиеттер тізімі

 

Көлемі: 30 бет, интервал: 1, қорғалған жылы: 2012 ж

Бағасы: 2000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс