МАЗМҰНЫ
Кіріспе…………………………………………………………………………….....
I. Орта білім беретін мектептің оқыту процесінде оқушыларды дифференциалдап оқыту мәні мен түсінігі...............................................................
1.1. Қазақстан Республикасындағы дифференциалдап оқыту мәні.....................
1.2. Жалпы орта білім беретін мектептерде білім беру деңгейі.........................................................................................................................
1.3. Педагогикалық теория негізіндегі оқушыларды деңгейлеп оқыту .............
II. Жалпы орта білім беретін мектептерде дифференциалдап оқытуды жүзеге асыру ..........................................................................................................................
2.1. Оқыту процесінде оқушылардың дифференциалдап оқытуың қалыптастырудың педагогикалық шарттары..........................................................
2.2. Білім беру деңгейін көтеру үшін қабылданған мемлекеттік бағдарламалар мен шаралар...............................................................................................................
2.3. Орта білім мектептерде дифференциалдап оқытуды жүзеге асыру...........................................................................................................................
III. Қорытынды...........................................................................................................
Әдебиеттер
Көлемі: 34бет (интервал: 1)
Жылы: 2013ж
Бағасы: 2500 т