Мазмұны
КІРІСПЕ.. 4
1 МҰНАЙГАЗ САЛАСЫНДА МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ ОРНЫ МЕН ӨЗГЕШЕЛІКТЕРІ. 8
1.1.Мұнайгаз сферасындағы маркетингтің мәні, мазмұны және даму ерекшеліктері 8
1.2.Мұнай кәсіпорындарының өткізу іс-әрекетінің рөлі мен алатын орны.. 17
1.3 Әлемдік мұнайгаз нарығының даму бағыттары мен ондағы Қазақстанның ахуалы.. 27
2 аҚТӨБЕ ОБЛЫСЫНДАҒЫ КӘСІПОРЫНДАРДЫҢ ӨТКІЗУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ 43
2.1 Мұнай өндіруші кәсіпорындарының өндірістік-шаруашылық қызметін талдау. 43
2.2 Ақтөбе облысындағы мұнай өндіруші компаниялардың өткізу іс-әрекетінің деңгейін бағалау 56
2.3 Ақтөбе қаласы мұнай өнімдер нарығына маркетингтік зерттеу. 71
3 МҰНАЙ ӨНДІРУШІ КОМПАНИЯЛАРДЫҢ ӨТКІЗУ ІС-ӘРКЕТІН ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ 89
3.1 Мұнай компанияларының өткізу іс-әрекетін ұйымдастырудағы басқару қызметін жетілдіру 89
3.2 Мұнайды экспорттаудың тиімділігін арттыруда тасымалдаудың жолдарын оңтайландыру 95
3.3 Мұнай және мұнай өнімдерін өткізудің тиімді жолдары қамтамасыз ету. 105
ҚОРЫТЫНДЫ... 118
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ. 121
Көлемі: 121 бет, интервал: 1.
Бағасы: 1 900 т.