Мұнай-газ саласындағы маркетинг

Мазмұны

КІРІСПЕ.. 4

1 МҰНАЙГАЗ САЛАСЫНДА МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ ОРНЫ МЕН ӨЗГЕШЕЛІКТЕРІ. 8

1.1.Мұнайгаз сферасындағы маркетингтің мәні, мазмұны және даму ерекшеліктері 8

1.2.Мұнай кәсіпорындарының өткізу іс-әрекетінің рөлі мен алатын орны.. 17

1.3 Әлемдік мұнайгаз нарығының даму бағыттары мен ондағы Қазақстанның ахуалы.. 27

2 аҚТӨБЕ ОБЛЫСЫНДАҒЫ КӘСІПОРЫНДАРДЫҢ ӨТКІЗУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ    43

2.1 Мұнай өндіруші кәсіпорындарының өндірістік-шаруашылық қызметін талдау. 43

2.2 Ақтөбе облысындағы мұнай өндіруші компаниялардың өткізу іс-әрекетінің деңгейін бағалау  56

2.3 Ақтөбе қаласы мұнай өнімдер нарығына маркетингтік зерттеу. 71

3 МҰНАЙ ӨНДІРУШІ КОМПАНИЯЛАРДЫҢ ӨТКІЗУ ІС-ӘРКЕТІН ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ    89

3.1 Мұнай компанияларының өткізу іс-әрекетін ұйымдастырудағы басқару қызметін жетілдіру  89

3.2 Мұнайды экспорттаудың тиімділігін арттыруда тасымалдаудың жолдарын оңтайландыру  95

3.3 Мұнай және мұнай өнімдерін өткізудің тиімді жолдары қамтамасыз ету. 105

ҚОРЫТЫНДЫ... 118

ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ. 121

 

Көлемі: 121 бет, интервал: 1.

Бағасы: 1 900 т.

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс