Мазмұны.
Кіріспе . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.МАЗМҰНДАМА МЕН ШЫҒАРМА ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1.Мазмұндама мен шығарма жұмыстарын жүргізу тақырыбы
бойынша зерттеу еңбектеріне шолу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2.Байланыстырып сөйлеудің психологиялық, педагогикалық және лингвистикалық ерекшеліктері . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. МАЗМҰНДАМА МЕН ШЫҒАРМА ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
2.1.Мазмұндама, шығарма жұмыстарын жазуға даярлауда тілдік қарым-қатынастың алатын орны . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.2.Мазмұндама, шығарма жұмыстарын жүргізудің тиімді жолдары және әдіс-тәсілдері. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Қорытынды . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Көлемі: 33 бет (интервал: 1)
Бағасы: 3 000 т