МАЗМҰНДАМА МЕН ШЫҒАРМА ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ

Мазмұны.

Кіріспе . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 1.МАЗМҰНДАМА МЕН ШЫҒАРМА ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУДЫҢ   ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

1.1.Мазмұндама мен шығарма жұмыстарын жүргізу  тақырыбы

бойынша зерттеу еңбектеріне шолу  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 1.2.Байланыстырып сөйлеудің психологиялық, педагогикалық және лингвистикалық ерекшеліктері . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2. МАЗМҰНДАМА МЕН  ШЫҒАРМА ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ  ӘДІСТЕМЕСІ

2.1.Мазмұндама, шығарма жұмыстарын жазуға даярлауда тілдік қарым-қатынастың алатын орны . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2.2.Мазмұндама, шығарма жұмыстарын жүргізудің тиімді жолдары және  әдіс-тәсілдері. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Қорытынды  . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  Пайдаланылған әдебиеттер тізімі  . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Көлемі: 33 бет (интервал: 1)

Бағасы: 3 000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс