ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕГІ ТӘРБИЕ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ................................................................................................................3-5

ТАРАУ І. ОРТА МЕКТЕПТІҢ ТӘРБИЕ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІН ҰЙЫМДАС-ТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

1.1.Тәрбие іс-әрекетінің мән.............................................................................6-11

1.2.Тәрбие іс-әрекетінің ерекшеліктері..........................................................12-14

ТАРАУ ІІ. ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕГІ ТӘРБИЕ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАС-ТЫРУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

2.1. Мектеп пен отбасының тәрбие жұмысының ұйымдастырылуы бойынша бірлескен іс-әрекеті..........................................................................................15-23

2.2.Қазіргі орта мектептің тәрбие іс-әрекетін ұйымдастырудың ерекшеліктері....................................................................................................24-26

ҚОРЫТЫНДЫ..................................................................................................27-29

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.....................................................30

ҚОСЫМША...........................................................................................................31

 

Көлемі: 33 бет, интервал: 1, қорғалған  жылы: 2012 ж

Бағасы: 2000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс