Математика сабағында оқушының адамгершілік қасиетін тәрбиелеу

Мазмұны

 

Кіріспе. 3

Тарау 1. ОҚУШЫЛАРҒА АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ 6

1.1.Адамгершілік және саналы тәртіпке тәрбиелеудің мәні мен мазмұны.. 6

1.2.Оқыту процесінде оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеудің ролі 8

1.3.Сыныптан тыс тәрбие жұмысының жүйесінде оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу  10

1.4.Ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеудің мүмкіндіктері 12

Тарау 2. Орта мектепте математика сабақтарында оқушыны адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық-тәжірибелік мәселелері 16

2.1. Математика сабақтары арқылы оқушы бойынша «адамгершілік» , «өнегелілік» және «ізеттілік» принциптерін қалыптастырудың негіздері 16

2.2.Математика сабақтарында оқушыны адамгершілікке тәрбиелеудің басты қағидаттары мен адамгершілік тәрбие берудегі мұғалімнің ролі 18

2.3.  Орта мектепте математика сабақтарында оқушыны адамгершілікке тәрбиелеудің кезеңдері мен барысы.. 20

Қорытынды.. 28

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 30

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс