Сабақтың тәрбиелік потенциалы

МАЗМҰНЫ

 

КІРІСПЕ.............................................................................................................3-5

ТАРАУ І. МЕКТЕПТЕГІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

1.1.  Сабақ-оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы.......................6-19

1.2.  Сабақтың тәрбиелік мүмкіндіктері..................................................20-21

ТАРАУ ІІ. ҚАЗІРГІ  МЕКТЕПТЕ САБАҚТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

2.1. Мұғалімнің сабақтың тәрбиелік функциясын жүзеге асырудағы ролі....................................................................................................................22-24

2.2. Қазіргі жалпы білім беретін мектептегі сабақтың тәрбиелік потенциалын жезеге асырудың жолдары.................................................24-26

ҚОРЫТЫНДЫ...............................................................................................27-28

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...............................................29

ҚОСЫМША.........................................................................................................30

 

Көлемі: 33 бет, интервал: 1, қорғалған жылы: 2012 ж

Бағасы: 2000 т

                             
 

© Ақпаратты көшiру тыйым салынған

 www.diplomdik.kz - Сайт картасы

Мекенжай:  Шымкент қаласы, А. Байтұрсынов көшесі, 2/2,   |||   Алматы қаласы, Қазыбек би көшесі
Тел: +7-778-102-73-72.   Email: di
plomdi
kk@mail.ru ; galym198585@mail.ru

Кері байланыс