Мазмұны
Кіріспе. 3
1. Бастауыш сыныптарда деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы арқылы оқушылардың өздігінен жұмыс жасау дағдылары мен танымдық қабілеттерін арттыру мәселесіне теориялық шолу. 7
1.1. «Оқушылардың танымдық қабілеттері» мен «өздігінен жұмыс жасау дағдылары» түсініктерінің мәні мен мазмұны.. 7
1.2. Бастауыш сыныптарда деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының артықшылықтары мен ерекшеліктері 13
1.3. Бастауыш сыныптарда деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы арқылы оқушылардың өздігінен жұмыс жасау дағдылары мен танымдық қабілеттерін арттырудың педагогикалық шарттары.. 17
2. Бастауыш сыныптарда деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы арқылы оқушылардың өздігінен жұмыс жасау дағдылары мен танымдық қабілеттерін арттыру мәселесіне тәжірибелік негіздеу. 23
2.1. Бастауыш сыныптарда деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы арқылы оқушылардың өздігінен жұмыс жасау дағдылары мен танымдық қабілеттерін арттыру жолдары 23
2.2. Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы арқылы оқушылардың өздігінен жұмыс жасау дағдылары мен танымдық қабілеттерін арттыруға негізделген сабақ үлгілері (Ана тілі сабағы мысалында) 27
2.3. Бастауыш сыныптарда деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы арқылы оқушылардың өздігінен жұмыс жасау дағдылары мен танымдық қабілеттерін арттыру бойынша жүргізілген эксперимент нәтижесі 31
Қорытынды.. 35
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 36
жылы: 2018 ж.
Көлемі: 37 бет (интервал 1), бағасы: 3500 т