Мазмұны
Кіріспе......................................................................................................................3
Тарау 1. Мәнерлеп оқуға үйрету-сөйлеу мәдениетінің құрамдас бөлігі ретінде 6
1.1. Оқыту крителриялері және мәнерлеп оқуға үйрету процесіне сипаттама.. 6
1.2. Мәнерлеп сөйлеу құралдары... 7
1.2.1.Интонация және оның бөлімдері. 7
1.2.2.Екпін.. 8
1.2.3. Үзiлiс, қарқын, сөздiң ырғағы... 9
1.2.4. Тембр.. 13
Тарау 2. Кіші сынып оқушыларына мәнерлеп оқуға үйретудің теориялық және әдіснамалық негіздері. 15
2.1. Мәнерлеп оқу түсінігі және сөйлеу техникасы... 15
2.2. Мәнерлеп оқуға үйретудің шарттары мен әдіс-тәсілдері. 19
Қорытынды... 29
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі. 31
Көлемі: 31 бет (интервал: 1)
Жылы: 2013 ж
Бағасы: 2500 т